Alle Bladen

A-Z Overzicht van alle bladen

Alle Categorieën

Top 5 Mannen

Top 5 Vrouwen

Top 5 Jeugd

Vragen

Wordt een proefabonnement automatisch omgezet in een vast abonnement?
Bij de meeste abonnementen stopt het proefabonnement automatisch. Indien het abonnement automatisch verlengd wordt, staat dit expliciet in het bestelformulier.

Wanneer ontvang ik het eerste exemplaar van mijn (proef) abonnement?
Het eerste blad ontvangt u binnen 10 werkdagen nadat u deze heeft aangevraagd. Wanneer u een latere ingangsdatum invoert, wordt deze datum gehanteerd.

Kan ik ook een (proef) abonnement kado geven?
Een (proef)abonnement kan alleen cadeau gegeven worden als de mogelijkheid daartoe in het aanvraagformulier staat vermeld.

Ik wil mijn abonnement op een specifieke datum in laten gaan... is dit mogelijk?
U kunt aangeven in het bestelformulier wanneer u het abonnement in wilt laten gaan.

Hoe kan ik een proefabonnement opzeggen?
Meestal stopt het abonnement automatisch na de proefperiode. Dit staat specifiek vermeld in het aanvraagformulier. Bij de overige kranten kan het (proef)abonnement worden opgezegd d.m.v. een telefoontje, e-mail, brief of fax aan de desbetreffende uitgeverij. De contactgegevens van de uitgeverij vindt u in het colofon van uw krant of tijdschrift.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
Voor het laten wijzigen van adresgegevens moet u bij de uitgeverij van het betreffende blad zijn. De contactgegevens van de uitgeverij vindt u in het colofon van uw krant of tijdschrift.

Kan ik meerdere proefabonnementen afsluiten?
U kunt zoveel abonnementen afsluiten als u wilt.

Is het mogelijk om een (proef) abonnement in het buitenland te laten bezorgen?
In veel gevallen wel, maar enkel indien dit vermeld is in het bestelformulier van het tijdschrift van uw keuze.

Kan ik een proefabonnement afsluiten als ik al eerder geabonneerd ben geweest?
De meeste uitgeverijen stellen voor een nieuw proefabonnement een termijn van 3 of 6 maanden, waarin u geen abonnee geweest mag zijn. In dat geval staat het vermeld op het aanvraagformulier.

Ik heb een abonnement per ongeluk twee keer aangevraagd, wat nu?
Geen zorg. Ons systeem filtert automatisch dubbele aanvragen. U zult het abonnement niet dubbel ontvangen.

Op welke manieren kan ik betalen?
In de meeste gevallen ontvangt u een acceptgiro van de uitgever. In andere gevallen kunt u kiezen tussen een acceptgirokaart en het geven van een éénmalige machtiging aan de uitgever. Informatie hierover vindt u op het aanvraagformulier van het blad van uw keuze.

Moet ik alle gevraagde gegevens op het aanvraagformulier invullen?
We vragen u het formulier volledig en correct in te vullen, alleen op die manier kan uw aanvraag goed verwerkt worden.

Het aanvragen van een abonnement lukt niet. Wat moet ik doen?
Probeert u alstublieft het aanvraagformulier nogmaals volledig in te vullen en te versturen. Als u na het versturen een bedankpagina op het scherm krijgt en een email ter bevesteging krijgt dan is de aanvraag goed verwerkt.

Mijn krant of tijschrift is niet bezorgd. Wat moet ik doen?
Voor bezorging moet u bij de uitgeverij van het betreffende blad zijn. De contactgegevens van de uitgeverij vindt u in het colofon van uw krant of tijdschrift.